Intervence – nástroj rychlé reakce na danou situaci
2. Metody způsoby řešení (rozhovor, pozorování, dotazníky, sociometrické dotazníky, třídnické hodiny, třídní schůzky, zážitkové metody apod.)
3. Školní poradenské pracoviště vymezení krizově intervenčních kompetencí, jednotlivých rolí subjektů, spolupráce, návaznost, legislativa,
4. Role učitele (popř. třídního učitele) první podpora, následná odborná pomoc
5. Krizová intervence průběh, orientace v situaci, vedení rozhovoru, konkrétní rady, ochrana, přebírání zodpovědnosti, krokový scénář, realizace, úskalí
6. Interakční techniky
7. Ukázky krizových intervencí – s jednotlivci, se třídou
Nabídka ukázek možností krizové intervence ve školním prostředí.
Podrobnější informace
Smyslem celého semináře je poskytnout učitelům metodickou podporu složenou z průřezových témat jako je: krizová intervence (charakteristika, popis, sběr informací, postupné kroky a zásady, zpětné vazby, návaznost, spolupráce popř. úskalí apod.) jako nástroj rychlé reakce na danou situaci, vytvořit jednotný krokový postup, dále dynamika třídního kolektivu, koheze, jednotlivé role, sebepojetí, spolupráce, komunikace apod. Krizová intervence pomáhá při řešení aktuálního problému, k jeho identifikac
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
ZŠ 1.stupeň a malotřídky
ZŠ 2.stupeň
Gymnázia
Střední odborné školy
Cena
0.00 Kč
Akreditace
MSMT-14478/2022-3-822
Rozsah hodin
8h
Konkrétní místo
Brno, Hybešova 15
Lektor
Mgr. Renata Ježková
Číslo akce
AK08303
Garant
Ing. Michal Slezák
Poznámka
Zdarma v rámci dotace Duševní zdraví 2024