- Definice diferenciace a individuálního přístupu
- Obsah, proces, produkty
- Tempo, prostředí, hodnocení
- Podpora rozmanitých potřeb
- Zaměření na spolupráci, cíl
- Rozvoj kompetencí a dovedností
- Paměťové hry, pohybové hry
- Vizuální a sluchové hry
- Aktivity k rozvoji sluchové a zrakové diferenciace, zrakové a sluchové paměti
- Příklady z praxe
- Pomůcky
Podrobnější informace
Účastníci se naučí definovat a aplikovat principy diferenciace a individuálního přístupu ve výuce, včetně přizpůsobení obsahu, procesu a produktů. Budou schopni efektivně přizpůsobit tempo, prostředí a hodnocení potřebám různých žáků.
Účastníci získají dovednosti pro podporu rozmanitých potřeb žáků prostřednictvím spolupráce a zaměření na individuální cíle. Naučí se využívat různé typy her (paměťové, pohybové, vizuální a sluchové) k rozvoji kompetencí a dovedností žáků.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
ZŠ 1.stupeň a malotřídky
ZŠ 2.stupeň
Mateřské školy
Cena
0 Kč
Akreditace
nekreditováno_2025
Rozsah hodin
5h
Konkrétní místo
Brno, Hybešova 15
Lektor
Mgr. Denisa Pletichová
Číslo akce
AK08670
Garant
Ing. Michal Slezák