Účinné intervence při práci s úzkostnými žáky a studenty

On-line I I - I 0 Kč
Pojem úzkost, kognitivně-behaviorální model vzniku úzkosti a její udržování, teoretická východiska kognitivně-behaviorální terapie (KBT), nejčastějších úzkostné poruchy v dětském věku. Přehled technik, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním přístupům a jsou dobře použitelné pro pedagogy, psychology i terapeuty, kteří pracují s úzkostnými dětmi a žáky. Interaktivní část je věnována kazuistikám a diskusi o dané problematice.
Podrobnější informace
Určeno pro cílovou skupinu pedagogů G, SŠ, VOŠ, KONZERVATOŘÍ. Není určeno pro samostatné MŠ/ZŠ. (v případě zájmu o téma lze nabídnout ze šablon) Zveme Vás na akci, která je pořádána v rámci projektu Implementace DZ JMK, aktivita PA10 Podpora pedagogických pracovníků v oblasti práce s individuálními potřebami každého žáka.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Střední odborné školy
Gymnázia
Konzervatoř
Cena
0 Kč
Akreditace
neakreditováno_2023
Rozsah hodin
4h
Konkrétní místo
On-line
Lektor
PhDr. Nora Gavendová
Číslo akce
AK08404
Garant
Mgr. Monika Součková
 

Víte, že pro vás můžeme uspořádat školení na míru?

Nejbližší vzdělávací akce

25. 02. - 25. 02. 2025
On-line
4h
Ing. Mirko Tomášek
0 Kč
25. 02. - 25. 02. 2025
On-line
4h
PhDr. Lidmila…
1 300 Kč
26. 02. - 26. 02. 2025
Brno a okolí
6h
Bc. Lenka Vídeňská
1 300 Kč
26. 02. - 26. 02. 2025
Brno a okolí
4h
Mgr. Jakub Šindler
650 Kč
26. 02. - 09. 04. 2025
Brno a okolí
24h
Mgr. Renata Ježková
0 Kč
26. 02. - 26. 02. 2025
Brno a okolí
8h
Mgr. Petra…
0 Kč