Individualizace znamená komplexní přístup ve vzdělávacím procesu je založen na poznání, že každé dítě je jedinečné a má své potřeby, schopnosti a tempo učení. Učitel jako průvodce dítěte na jeho vzdělávací cestě. Vychází z osobnostně orientovaného modelu vzdělávání a představuje správný přístup, který přináší výsledky zejména tehdy, jsou-li metodické, diagnostické a sociálně vztahové strategie využívány komplexně jako systém. Úspěšnost se odvíjí od dovednosti učitele nejen při plánování, ale především při realizaci a evaluaci předškolního vzdělávání. Účastníci získají náměty a metodická doporučení pro plánování a organizaci kooperativní činnosti dětí k vytváření diferencované vzdělávací nabídky. Seznámí se s možnostmi poznávání dítěte, základním hodnocením vývoje a učení dítěte, plánováním dalšího osobnostního rozvoje. Porozumí významu vyhodnocování pokroků a seznámí se s různými technikami a postupy, kterou mohou sloužit ke sběru informací o vývoji dítěte.
Podrobnější informace
Účastníci porozumí pojmu individualizace vzdělávání a jeho myšlenkovým východiskům. V RVP PV se naučí požadavek individualizace vzdělávání identifikovat a porozumět jeho aplikaci do praxe MŠ.Získají dovednosti nezbytné pro plánování individualizovaného obsahu předškolního vzdělávání a plánování integrovaných bloků dílčích témat na úrovni školního i třídního vzdělávacího programu.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Mateřské školy
Cena
1500.00 Kč
Akreditace
MSMT-14478/2022-3-822
Rozsah hodin
8hod.
Konkrétní místo
Hodonín, Horní Valy 2
Lektor
doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
Číslo akce
AK07947
Garant
PaedDr. Magda Zálešáková