V celém kurzu prakticky zaměřeném budou účastníkům prezentovány jednotlivé metodické postupy v oblasti rozvoje smyslového vnímání (dovedností a schopností) dětí předškolního věku, přípravných tříd a 1. tříd ZŠ. Důraz bude kladen zejména na vývojové hledisko jednotlivých percepčně-motorických funkcí. Dále bude obsahem semináře seznámit účastníky s příčinným pozadím pozdější školní neúspěšnosti. U dětí ohrožených specifickou poruchou učení působí včasné rozvíjení smyslového vnímání i preventivně, neboť vede k tomu, že se projevy specifické poruchy učení ve školním věku vůbec neprojeví nebo se mohou podstatně zmírnit. Účastníci se prakticky seznámí s jednotlivými metodickými postupy, budou jim prakticky ukázány hodiny edukací za použití dostupných metodických materiálů a pomůcek.
Vztah smyslového vnímání a specifických poruch učení
Obecné zásady při rozvoji smyslového vnímání
Vnímání prostoru a prostorové představy
Nácvik orientace v prostoru
Nácvik pravolevé orientace atp.
Podrobnější informace
Seminář pro pedagogické pracovníky, který je zaměřený na otázky týkající se rozvoje a stimulaci smyslového vnímání u dětí předškolního věku a mladšího školního věku, v návaznosti na systematický rozvoj jednotlivých oblastí (sluchové vnímání, zrakové vnímání, prostorové vnímání).
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Mateřské školy
ZŠ 1.stupeň a malotřídky
Cena
1 600 Kč
Akreditace
MSMT-673/2022-3-177
Rozsah hodin
8h
Konkrétní místo
Brno, Hybešova 15
Lektor
Mgr. Lenka Bínová
Číslo akce
AK07214
Garant
Ing. Michal Slezák