EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #10491

Informace o odeslání
Submission Number: 10491
ID odeslání: 45818
Submission UUID: 3978b6d3-b0b2-4260-b3fa-0e855a2893d6

Created: Po, 04/28/2025 - 11:10
Dokončené: Po, 04/28/2025 - 11:11
Změněno: Po, 04/28/2025 - 11:11

Remote IP address: 88.146.249.234
Submitted by: Anonym
Language: Czech

Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
Kontaktní údaje
---------------
Kontaktní osoba: Ondřej Hýsek
Kontaktní telefon (mobil): 544211547
Kontaktní e-mail: akademy@akademy.cz
Název školy / organizace: AKADEMIA Gymnázium, Základní škola a Mateřská škola, s.r.o. (12370)
Zatrhněte, pokud škola nebo organizace nelze vyhledat.: Ne

Text a detaily inzerátu
-----------------------
Pozice:
učitel/ka (304)

Úvazek: plný úvazek (323)
Určeno pro:
ZŠ (10303), I.stupeň (10304)

Aprobace, specifikace:
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ (10345)

Text inzerátu:
AKADEMIA Gymnázium, Základní škola a Mateřská škola, s.r.o.,
vyhlašuje výběrové řízení na pozici Učitel/ka 1. stupně základní
školy, splňující podmínky odborné kvalifikace dle Zákona o
pedagogických pracovnících. Zájemci nechť posílají motivační dopisy
a profesní životopisy na e-mail akademy@akademy.cz [1].
Nabízíme:
- šikovné a zvídavé děti
- smysluplnou práci a prostor pro vlastní realizaci v 1. třídě ZŠ s
deseti žáky
- podporu vedení školy v profesním rozvoji
- přátelské prostředí s malými kolektivy
- kolektiv, který táhne za jeden provaz, vychází si vstříc a těší se
na Vás
- práci na plný úvazek
- 3 sick days
- nástup od září 2025
Očekáváme:
- partnerský a přátelský přístup k žákům, rodičům i kolegům –
naším heslem je „vstřícná náročnost“
- schopnost motivovat žáky k vlastnímu rozvoji a měnit věci k lepšímu
- zájem o rozvíjení vlastních pedagogických dovedností
- odpovědnost a aktivní přístup, smysl pro týmovou práci
- odborná kvalifikace


[1] mailto:akademy@akademy.cz


Připojené soubory:
- https://vim-jmk.cz/system/files/webform/volna_mista_skola/45818/V%C5%98%202025%2003%20Z%C5%A0%20u%C4%8Ditelka%20vyhl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD.pdf