EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #10415
Informace o odeslání
Submission Number: 10415
ID odeslání: 45657
Submission UUID: 2f01fd40-eb6a-4858-a49d-98af11fb63cb
Submission URI: /educationjobs/volna-mista-skoly/podani-volna-mista-skoly
Created: Út, 04/22/2025 - 20:57
Dokončené: Út, 04/22/2025 - 21:04
Změněno: Út, 04/22/2025 - 21:04
Remote IP address: 109.81.84.209
Submitted by: Anonym
Language: Czech
Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
Submitted to: EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci
Kontaktní údaje --------------- Kontaktní osoba: Michal Němec Kontaktní telefon (mobil): 734756077 Kontaktní e-mail: info@zsliska.cz Název školy / organizace: {Empty} Zatrhněte, pokud škola nebo organizace nelze vyhledat.: Ano Název školy / organizace: Základní škola Liška s.r.o. IČ: 17289181 Ulice a č.p.:: Mokrá Hora č.ev. 76 Město / obec: Brno PSČ: 62100 Text a detaily inzerátu ----------------------- Pozice: učitel/ka (304) Úvazek: plný úvazek (323) Určeno pro: ZŠ (10303), I.stupeň (10304) Aprobace, specifikace: {Empty} Text inzerátu: HLEDÁME PEDAGOGA PRO I. STUPEŇ DO ZŠ LIŠKA > MÁŠ POTŘEBU JÍT VE ŠKOLSTVÍ INOVATIVNÍM SMĚREM? > CHCEŠ BÝT SOUČÁSTÍ NADŠENÉHO A PODPORUJÍCÍHO TÝMU? > VIDÍŠ SMYSL V TANDEMOVÉ VÝUCE A KOLEKTIVU SMÍŠENÉ TŘÍDY? > TOUŽÍŠ UČIT V MALÉ ŠKOLE SE ZAHRADOU A LESEM V ZÁDECH? > VNÍMÁŠ SPOLUPRÁCI S RODIČI JAKO NEDÍLNOU SOUČÁST ŠKOLY? NABÍZÍME: - Odpovídající mzdové ohodnocení - Maximálně 18 dětí ve třídě - Tandemovou výuku - Podporu v osobnostním i profesním rozvoji - Pohodový tým s otevřenou komunikací - Zdravé obědy a dobrou kávu HLEDÁME A POTŘEBUJEME: - Pedagoga na plný úvazek - Splněnou kvalifikaci pro učitelství I. stupně - Týmového hráče pro dlouhodobou spolupráci - Respektující a individuální přístup - Chuť kombinovat výuku uvnitř i venku - Smysl pro humor i zodpovědnost Napiš nám mail s životopisem na info@zsliska.cz [1] [1] mailto:info@zsliska.cz Připojené soubory: - https://vim-jmk.cz/system/files/webform/volna_mista_skola/45657/Pedagog%20let%C3%A1k%202025_2.pdf