EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #8615

Informace o odeslání
Submission Number: 8615
ID odeslání: 37470
Submission UUID: b4fd6707-cace-4523-b142-8639b7b4876a

Created: Po, 09/16/2024 - 12:31
Dokončené: Po, 09/16/2024 - 12:32
Změněno: Po, 09/16/2024 - 12:32

Remote IP address: 89.24.125.30
Submitted by: Anonym
Language: Czech

Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
Kontaktní údaje
---------------
Kontaktní osoba: Tomsová Jana
Kontaktní telefon (mobil): 517543100
Kontaktní e-mail: jana.tomsova@zslogo.cz
Název školy / organizace: Základní škola a mateřská škola logopedická, Brno, Veslařská 234 (12380)
Zatrhněte, pokud škola nebo organizace nelze vyhledat.: Ne

Text a detaily inzerátu
-----------------------
Pozice:
ekonom (311)

Úvazek: plný úvazek (323)
Určeno pro:
ZŠ (10303)

Aprobace, specifikace:
{Empty}

Text inzerátu:
Základní škola a mateřská škola logopedická, Brno, Veslařská 234
hledá pracovníka/pracovnici na pozici vedoucí provozně-ekonomického
útvaru.

Požadujeme:
-	odpovídající kvalifikační předpoklady – vysokoškolské vzdělání
v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu v oblasti ekonomie;
-	ochotu vstřícně komunikovat se zaměstnanci ohledně jejich potřeb,
schopnost konstruktivně reflektovat jejich názor i požadavky a
upřesňovat si s nimi reálný postup řešení;
-	proaktivní, konstruktivní a spolupracující přístup v týmu vedení;
-	schopnost spolupracovat s pedagogickými vedoucími pracovníky při
zajišťování provozních záležitostí týkajících se vzdělávání;
-	otevřenost ke sledování a implementování funkčních a ověřených
postupů a trendů v oblasti vedení zaměstnanců;
-	maximální respekt k projevům dětí, žáků a klientů
vyplývajících ze speciálních vzdělávacích potřeb a jednotlivých
forem narušené komunikační schopnosti;
-	aktivní přístup ke komplexní kontrole a koordinaci provozu a
hospodaření organizace a jeho zajištění, včetně úklidu;
-	zkušenosti s:
-	koordinací účetní uzávěrky včetně analytických a metodických
prací spojených s konsolidací dat;
-	metodickým usměrňováním a organizací hospodaření s rozpočtovými
prostředky podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí
kapitoly nebo více kapitol;
-	sestavováním, sledováním, projednáváním a zúčtováváním plnění
rozpočtu s rozpočtujícím orgánem, včetně plánování investic;
-	zajišťováním realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu
včetně návrhu opatření při jejich neplnění
-	vedením a koordinací provozních zaměstnanců, týmu úklidu.

Výhodou:
-	absolvování kurzů v oblasti managementu a vedení lidí;
-	zkušenost s vedením týmu.

Nabízíme:
-	kreativní a pestrou práci v přátelském kolektivu;
-	příjemné prostředí pracoviště;
-	možnost realizace v manažerském vedení týmu provozních zaměstnanců;
-	možnost odborného rozvoje v problematice financí, ekonomie a provozu;
-	pracovní poměr na plný pracovní úvazek založený na základě
jmenování;
-	12. platovou třídu;
-	příplatek za vedení;
-	nástup od 1. 1. 2025 nebo dle dohody.



Připojené soubory:
{Empty}