EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #8615

Informace o odeslání
Submission Number: 8615
ID odeslání: 37470
Submission UUID: b4fd6707-cace-4523-b142-8639b7b4876a

Created: Po, 09/16/2024 - 12:31
Dokončené: Po, 09/16/2024 - 12:32
Změněno: Po, 09/16/2024 - 12:32

Remote IP address: 89.24.125.30
Submitted by: Anonym
Language: Czech

Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
Kontaktní osoba Tomsová Jana
Kontaktní telefon (mobil) 517543100
Kontaktní e-mail jana.tomsova@zslogo.cz
Název školy / organizace

Základní škola a mateřská škola logopedická, Brno, Veslařská 234

62157787
Ulice
Veslařská 234
PSČ
63700
Obec / Město
Brno
Okres
RED_IZO
600025110
Zatrhněte, pokud škola nebo organizace nelze vyhledat. Ne
Název školy / organizace
Ulice a č.p.:
Město / obec
PSČ
Pozice ekonom
Úvazek plný úvazek
Určeno pro
Aprobace, specifikace
Text inzerátu

Základní škola a mateřská škola logopedická, Brno, Veslařská 234 hledá pracovníka/pracovnici na pozici vedoucí provozně-ekonomického útvaru.

Požadujeme:
- odpovídající kvalifikační předpoklady – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v oblasti ekonomie;
- ochotu vstřícně komunikovat se zaměstnanci ohledně jejich potřeb, schopnost konstruktivně reflektovat jejich názor i požadavky a upřesňovat si s nimi reálný postup řešení;
- proaktivní, konstruktivní a spolupracující přístup v týmu vedení;
- schopnost spolupracovat s pedagogickými vedoucími pracovníky při zajišťování provozních záležitostí týkajících se vzdělávání;
- otevřenost ke sledování a implementování funkčních a ověřených postupů a trendů v oblasti vedení zaměstnanců;
- maximální respekt k projevům dětí, žáků a klientů vyplývajících ze speciálních vzdělávacích potřeb a jednotlivých forem narušené komunikační schopnosti;
- aktivní přístup ke komplexní kontrole a koordinaci provozu a hospodaření organizace a jeho zajištění, včetně úklidu;
- zkušenosti s:
- koordinací účetní uzávěrky včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací dat;
- metodickým usměrňováním a organizací hospodaření s rozpočtovými prostředky podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí kapitoly nebo více kapitol;
- sestavováním, sledováním, projednáváním a zúčtováváním plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem, včetně plánování investic;
- zajišťováním realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění
- vedením a koordinací provozních zaměstnanců, týmu úklidu.

Výhodou:
- absolvování kurzů v oblasti managementu a vedení lidí;
- zkušenost s vedením týmu.

Nabízíme:
- kreativní a pestrou práci v přátelském kolektivu;
- příjemné prostředí pracoviště;
- možnost realizace v manažerském vedení týmu provozních zaměstnanců;
- možnost odborného rozvoje v problematice financí, ekonomie a provozu;
- pracovní poměr na plný pracovní úvazek založený na základě jmenování;
- 12. platovou třídu;
- příplatek za vedení;
- nástup od 1. 1. 2025 nebo dle dohody.

Připojené soubory